VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKY
Jste realitní makléř a už vás nebaví zbytečné prohlídky se zájemci, kteří se chodí „jen podívat“? První návštěva nemovitosti je pro mnoho lidí rozhodující okamžik. Zkrátka když se jim na nemovitosti něco nebude na první pohled zdát, tak nikdo s tímto názorem nehne. Tyto zbytečné prohlídky však znamenají časovou ztrátu jak pro vás, tak pro vaše klienty. Nechte si zpracovat virtuální prohlídku prodávané nemovitosti, která bude zájemcům k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nerozhodnutí klienti si tak budou moct byt či dům projít znovu a znovu, z pohodlí domova, až konečně budou mít jistotu, jestli do koupě půjdou nebo ne. V případě následné návštěvy jim prostory budou připadat povědomé, budou vědět, kde je jaká místnost, budou se cítit téměř jako doma. Ušetříte tak mnoho práce a energie, zrychlíte prodej nemovitosti, a v neposlední řadě vybudujete u klientů atraktivitu a dobré jméno díky nově nabízené službě, která jim usnadní život.
Chcete prodat nemovitost, ke které máte citovou vazbu - rodný dům, nebo třeba byt po babičce? Stěhujete se do nového a je vám líto opustit váš starý domov? Virtuální prohlídka vám umožní zachovat si vzpomínku na vaši nemovitost - na počítači, v mobilu nebo dokonce s VR brýlemi se budete moct kdykoliv do vaší nemovitosti znovu podívat. Přibalte si ke sbírce rodinných fotek a videí i virtuální prohlídky vašich starých domovů - určitě si je ve stáří rádi znovu projdete ve virtuální realitě, aby jste si připomněli již vybledlé staré zážitky a radosti. 
​​​​​​​Máte krásnou kavárnu, cukrárnu, nebo restauraci? Ukažte to světu pomocí virtuální prohlídky.
Online prohlídka vašich prostor, dostupná neustále a bez omezení, vám pomůže přilákat nové zákazníky. Virtuální prohlídky poskytují návštěvníkům přesný a realistický pohled na podnik, což zvyšuje zájem o návštěvu a zlepšuje povědomí o podniku. Potenciální zákazníci mohou vidět, jak vypadají prostory, a mohou se přesvědčit, zda odpovídají jejich požadavkům a potřebám. Pokud se návštěvníkovi líbí, co vidí ve virtuální prohlídce, je pravděpodobnější, že se rozhodne pro návštěvu podniku osobně.
Provozujete hotel, nebo jiné ubytovací zařízení? Díky virtuální prohlídce si zákazníci mohou prohlédnout hotelové prostory, jako jsou například lobby, restaurace, pokoje a další obytné prostory, a to v reálném čase a z pohodlí domova. Umožníte tak potenciálním zákazníkům získat interaktivní zážitek z prohlídky hotelu. Místo toho, aby se spoléhali pouze na fotografie a popisy, mohou se nyní po hotelu „projít“ a vidět, jak vypadá ve skutečnosti.
V dnešní době, kdy se stále více lidí spoléhá na online nákupy a rezervace, jsou virtuální prohlídky stále důležitější. Virtuální prohlídky mohou být klíčem k tomu, aby si zákazníci vybrali váš hotel místo konkurence a zlepšili tak návštěvnost a zisk vašeho podniku.
Součástí prohlídky může být umístění panoramatických fotek na Google Street View, což váš podnik zatraktivní a bude dohledatelný na Google mapách.

​​​​​​​Virtuální prohlídky se stávají stále důležitější pro galerie a muzea. Mohou umožnit lidem z celého světa, aby navštívili vaši galerii nebo muzeum z pohodlí domova a prohlédli si vaše výstavy a sbírky. Můžete tak oslovit nové publikum a získat nové fanoušky, kteří by se jinak nemuseli o vaši galerii nebo muzeu dozvědět. Zároveň umožníte přístup do svých prostor i lidem, pro které by bylo obtížné vás navštívit, například kvůli nemoci, stáří, nebo invaliditě. 
Virtuální prohlídky mohou také pomoci při vzdělávání návštěvníků. Mohou obsahovat interaktivní prvky – popisy, fotky, mluvené slovo, i videa - které umožňují návštěvníkům lépe porozumět vašim výstavám a sbírkám. Prohlídka může obsahovat kvízové otázky pro děti i dospělé, případně i ucelené vzdělávací hry s animovaným průvodcem, aby zážitek pro návštěvníky (a např. školní exkurze) byl ještě zábavnější. 
Virtuální prohlídky jsou také výborným způsobem, jak si udržet návštěvnost v době uzavření vaší galerie nebo muzea kvůli nepříznivým podmínkám. Můžete tím zároveň ukázat, že se snažíte být inovativní a přizpůsobit se vývoji technologií a požadavkům vašeho publika. 

​​​​​​​Virtuální prohlídky jsou v dnešní digitální době stále důležitějším prvkem při prodeji nemovitostí. Investoři a realitní agentury mohou pomocí virtuální prohlídky nabídnout klientům možnost shlédnout plánované budovy, a to v plné fotorealistické vizualizaci, včetně náhledu na různé typy bytů, dispozic a standardů vybavení. Zatímco klasické vizualizace ukazují pouze statické obrázky nebo animace, virtuální prohlídky umožňují návštěvníkům interaktivně procházet prostory a prozkoumat si je z různých úhlů a perspektiv. Díky tomu mohou klienti získat mnohem věrnější představu o vzhledu a dispozici nemovitosti a lépe se rozhodnout, zda je to pro ně ta správná volba. Navíc virtuální prohlídky mohou být provázeny audiovizuálním průvodcem, který pomáhá návštěvníkům lépe porozumět plánovanému projektu a jeho detailům.
Další výhodou virtuálních prohlídek je, že jsou snadno dostupné prostřednictvím internetu. To znamená, že potenciální zákazníci mohou vidět nemovitost z pohodlí svého domova a bez nutnosti cestování na místo. To usnadňuje proces prodeje, protože mohou být oslovováni lidé i z jiných regionů, než je místo, kde se nemovitost nachází.

konfigurátor materiálů
součástí virtuální prohlídky může být i konfigurátor, kde si zájemce o nemovitost může libovolně měnit standardy. Je zde možné nastavit různé typy podlah, změnu barevnosti a materiálů stěn, oken nebo dveří. Interiér je možné ukázat zcela nezařízený nebo znázornit různé typy funkčního využití. Tento manuál vám ukáže jak můžete virtuálku ovládat:
​​​​​​​Provozujete čistírnu odpadních vod, elektrárnu, teplárnu, nebo třídírnu odpadků? Chtěli byste, aby si veřejnost uvědomila důležitost vaši práce? Připravte pro ně virtuální prohlídku s popisem funkce vašeho areálu. Provádět exkurze v průmyslových závodech je mnohdy nebezpečné, omezuje provoz a vyžaduje značnou organizaci. Kvůli hluku z technologických zařízení doprovodní komentář je nesrozumitelný, návštěvníci tak ztrácí pozornost a zájem o prohlídku. Online virtuální prohlídky navštěvované z pohodlí domova mohou přilákat pozornost a zvýšit povědomí o tom, jaký význam má odpadní voda, nebo třídění odpadu pro životní prostředí a zdraví lidí. Díky interaktivní prohlídce – popisy, fotky, mluvené slovo, videa -  návštěvníci mohou prozkoumat váš areál a lépe porozumět jednotlivým procesům, které se zde odehrávají. Prohlídka může obsahovat kvízové otázky pro děti i dospělé, případně i ucelené vzdělávací hry s animovaným průvodcem, aby zážitek pro děti byl ještě zábavnější. 
Back to Top